Breek los uit de vicieuze cirkel van diëten | DIËTIST ZONDER DIEET

Leer weer genieten van eten &

vertrouwen op jezelf

Ben je vaak op dieet?

Voel je je regelmatig schuldig na het eten van iets lekkers?

Maak je je druk over je gewicht?

Vermijd je bepaalde voedingsmiddelen uit angst om aan te komen?

Heb je het idee dat je geen wilskracht hebt en dat er iets mis is met je?

Ervaar je vooral een hoop stress rondom eten?

Breek los uit de vicieuze cirkel van diëten, schaamte & schuldgevoelens:

DITCH JE DIEET ZELFSTANDIG

197,-

127,-

Inclusief BTW.

- traject van 10 weken

- wekelijks een werkboek met opdrachten

- toegang tot DITCH JE DIEET facebookgroep (VIP)*


*Hier heb je alle ruimte om je vragen te delen.

DITCH JE DIEET 1-OP-1

497,-

397,-

Inclusief BTW. 

- traject van 10 weken 

- wekelijks een werkboek met opdrachten

- toegang tot DITCH JE DIEET facebookgroep (VIP)

- 5 1-op-1 sessies waarin we alle tijd hebben om

de diepte in te gaan (kan zowel online als in mijn praktijk)

Liever eerst even kennis maken? Vraag vrijblijvend en gratis een DITCH JE DIEET 1-op-1 sessie aan.

Zo ziet een leven zonder diëten er in het dagelijks leven uit: 

Altijd en overal met de rest mee kunnen eten zonder stress en schuldgevoelens. Je hoeft je niet langer druk te maken over 'slechte' voedingsmiddelen.

De weegschaal mag de deur uit. Je weet dat je gewicht van nature schommelt en dat gezondheid meer is dan een getal op de weegschaal.

Als je trek hebt weet je dat het goed is om te eten. Trek is niet langer eng of iets dat je onder controle moet houden maar iets waar je naar mag luisteren.

Lichaamsbeweging is er niet langer enkel en alleen om de calorieën van de dag ervoor te verbranden. Beweging mag weer leuk en ontspannen zijn.

INTUÏTIEF ETEN - 10 BASISPRINCIPES

Om weer op jezelf te leren vertrouwen en je relatie met eten te herstellen zijn er 10 basisprincipes die van jou stap voor stap een intuïtieve eter maken. Deze principes leren jou breken met je dieetmentaliteit, hongersignalen herkennen, vrede maken met eten, afrekenen met de voedselpolitie, volheid/verzadiging ervaren, de satisfaction factor ontdekken, omgaan met emoties i.p.v. weg eten, je lichaam respecteren, bewegen met een andere intentie dan je misschien gewend bent en tot slot leer je hoe je je gezondheid kunt eren met gentle nutritition... Klik op onderstaande button als je meer informatie over de verschillende principes wilt.

Heb je vragen? Laat het me via onderstaand formulier weten 

en ik probeer je zo snel mogelijk te antwoorden.


Cookie verklaring